Widerrufsrecht
PRODUCTEN TERUGSTUREN
Wij bieden 30 dagen retourneren aan op alle producten die besteld worden op www.breakinglimits.nl. Wel vragen wij om voorzichtig te doen met de producten. Nadat je je bestelde producten hebt ontvangen heb je 30 dagen de tijd om jouw producten aan te melden als retour.
GEMAKKELIJK RETOURNEREN
Wanneer je een van onze producten ontvangt is het belangrijk dat je dit zo snel mogelijk aan de hand van de factuur en altijd alvorens het te gebruiken controleert. Als er een fout of probleem optreedt dient dit zo snel mogelijk aan ons te worden doorgegeven, zodat wij dit kunnen uitzoeken.
WAT TE DOEN BIJ HET RETOURNEREN VAN EEN ARTIKEL.
Klik hieronder op de Link van het retourportaal en vul je bestelnummer (bijvoorbeeld #1080]) en je postcode in. Volg vervolgens de stappen in het portaal.
Je bent ook vrij om het pakket via je eigen pakketservice naar ons te retourneren. Bij brievenbuspakketten kan dit wellicht voordeliger zijn. Stuur dan je pakket naar:
Breaking Limits
Kerkeplaat 11
3313LC DORDRECHT
Verpak het artikel alsjeblieft op een veilige manier om schade tijdens de zending te voorkomen.
Zorg ervoor dat je een bewijs van verzending ontvangt wanneer je het artikel retour stuurt. Dit is gratis en zonder dit bewijs kunnen wij, in het onwaarschijnlijke geval dat het artikel verloren raakt tijdens de verzending, geen terugbetaling verwerken of een vervangend artikel toesturen.
Als je om een vervangend artikel hebt gevraagd en dit product niet meer verkrijgbaar is zullen wij het bedrag terugbetalen en op de rekening die gebruikt werd voor de oorspronkelijke aankoop terugstorten.
Elk artikel dat je hebt geaccepteerd en vervolgens terugstuurt is voor je eigen verantwoordelijkheid totdat het ons magazijn bereikt. Wij raden aan gebruik te maken van een leverancier die het bedrag van de goederen verzekert.
Neem contact op met onze klantenservice als je vragen hebt omtrent de instructies hierboven aangegeven.
KOSTEN VAN HET RETOURNEREN.
Wij kunnen de retourkosten alleen vergoeden als:
- wij het verkeerde artikel hebben gestuurd
- het artikel beschadigd of foutief is
- je een vervangend artikel retourneert
Wij zullen geen retourkosten betalen voor artikelen die werkend zijn. De kosten van het retourneren van een artikel zijn afhankelijk van het artikel en zal met je gecommuniceerd worden nadat het testproces is afgerond.
HET RECHT OM VAN GEDACHTEN TE VERANDEREN.
We hebben het allemaal wel eens gedaan, een artikel kopen en bij ontvangst tot de conclusie komen dat je het artikel helemaal niet nodig hebt of dat het niet voldoet aan je eisen.
Je hebt 30 dagen om je bestelling te annuleren, dit valt onder ons 30 dagen retourbeleid, die start op de dag nadat jij je bestelling hebt ontvangen.
Het retourneren is erg simpel, je hoeft alleen de volgende stappen te volgen (Lees ‘Wat te doen bij het retourneren van een artikel’).
BESCHADIGDE OF VERKEERDE PRODUCTEN ONTVANGEN.
Onze excuses voor het ontvangen van een beschadigd of verkeerd product. Wij begrijpen hoe frustrerend dit kan zijn en we gaan dit zo snel mogelijk proberen op te lossen.
Als je van mening bent dat je het verkeerde product hebt ontvangen, neem dan contact met ons op. Graag willen wij van je weten wat er verkeerd is zodat we je kunnen vertellen wat de vervolgstappen zijn.
Ons retourbeleid voor verkeerde producten handhaaft je wettelijke rechten.
ARTIKEL NIET ONTVANGEN.
Heb je het bestelde artikel niet ontvangen? Allereerst onze excuses voor het feit dat je het artikel niet ontvangen hebt. Dit komt niet veel voor en we willen dit dan ook zo snel mogelijk voor je oplossen!
Om restitutie of een vervangend product te ontvangen acht je ons binnen 21 dagen na ontvangst van de e-mail met verzendbevestiging te laten weten dat je het artikel niet ontvangen hebt. Dit kan door contact met ons op te nemen via het contactformulier.