Retourbeleid

ONS RETOURBELEID

Ons retourbeleid is onderdeel van, en moet in samenhang met, de algemene voorwaarden gelezen worden. Wij behouden het recht om dit retourbeleid op elk moment aan te passen. Dit retourbeleid is voor het laatst aangepast op 23/12/2020.

PRODUCTEN TERUGSTUREN

Wij bieden 14 dagen retourneren aan op alle producten die besteld worden op www.breakinglimits.nl. Wel vragen wij om voorzichtig te doen met de producten. Nadat je je bestelde producten hebt ontvangen heb je 14 dagen de tijd om jouw producten aan te melden als retour.

GEMAKKELIJK RETOURNEREN

Wanneer je een van onze producten ontvangt is het belangrijk dat je dit zo snel mogelijk aan de hand van de factuur en altijd alvorens het te gebruiken controleert. Als er een fout of probleem optreedt dient dit zo snel mogelijk aan ons te worden doorgegeven, zodat wij dit kunnen uitzoeken.

Zorg er alstublieft voor dat je een retournummer in je bezit hebt alvorens producten terug te sturen. Dit retournummer kan verkregen worden via onze klantenservice. Zonder dit nummer kan het moeilijk zijn om de retourzending te verwerken waardoor het proces langer kan duren.

HET RECHT OM VAN GEDACHTEN TE VERANDEREN.

We hebben het allemaal wel eens gedaan, een artikel kopen en bij ontvangst tot de conclusie komen dat je het artikel helemaal niet nodig hebt of dat het niet voldoet aan je eisen.

Je hebt 14 dagen om je bestelling te annuleren, dit valt onder ons 14 dagen retourbeleid, die start op de dag nadat jij je bestelling hebt ontvangen.

Het retourneren is erg simpel, je hoeft alleen de onderstaande stappen te volgen (Lees ‘Wat te doen bij het retourneren van een artikel’).

BESCHADIGDE OF VERKEERDE PRODUCTEN ONTVANGEN.

Onze excuses voor het ontvangen van een beschadigd of verkeerd product. Wij begrijpen hoe frustrerend dit kan zijn en we gaan dit zo snel mogelijk proberen op te lossen.

Als je van mening bent dat je het verkeerde product hebt ontvangen, neem dan contact met ons op. Graag willen wij van je weten wat er verkeerd is zodat we je kunnen vertellen wat de vervolgstappen zijn.

Ons retourbeleid voor verkeerde producten handhaaft je wettelijke rechten.

ARTIKEL NIET ONTVANGEN.

Heb je het bestelde artikel niet ontvangen? Allereerst onze excuses voor het feit dat je het artikel niet ontvangen hebt. Dit komt niet veel voor en we willen dit dan ook zo snel mogelijk voor je oplossen!

Om restitutie of een vervangend product te ontvangen acht je ons binnen 21 dagen na ontvangst van de e-mail met verzendbevestiging te laten weten dat je het artikel niet ontvangen hebt. Dit kan door contact met ons op te nemen via het contactformulier.

WAT TE DOEN BIJ HET RETOURNEREN VAN EEN ARTIKEL.

Neem contact op met onze klantenservice om een retourzending te organiseren.

Wij hebben je ordernummer, de naam van het artikel dat je retour wilt sturen, en de reden voor de de retourzending nodig. Zodra wij deze gegevens hebben ontvangen zullen wij je een uniek retournummer en alle verdere benodigde informatie toesturen.

Verpak het artikel alsjeblieft op een veilige manier en zorg ervoor dat het retourformulier mee verpakt is.

Zorg ervoor dat je een bewijs van verzending ontvangt wanneer je het artikel retour stuurt. Dit is gratis en zonder dit bewijs kunnen wij, in het onwaarschijnlijke geval dat het artikel verloren raakt tijdens de verzending, geen terugbetaling verwerken of een vervangend artikel toesturen.

Als je om een vervangend artikel hebt gevraagd en dit product niet meer verkrijgbaar is zullen wij het bedrag terugbetalen en op de rekening die gebruikt werd voor de oorspronkelijke aankoop terugstorten.

Elk artikel dat je hebt geaccepteerd en vervolgens terugstuurt is voor je eigen verantwoordelijkheid totdat het ons magazijn bereikt. Wij raden aan gebruik te maken van een leverancier die het bedrag van de goederen verzekert.

KOSTEN VAN HET RETOURNEREN.

Wij kunnen de retourkosten alleen vergoeden als:

  • wij het verkeerde artikel hebben gestuurd
  • het artikel beschadigd of foutief is
  • je een vervangend artikel retourneert

Wij zullen geen retourkosten betalen voor artikelen die werkend zijn. De kosten van het retourneren van een artikel zijn afhankelijk van het artikel en zal met je gecommuniceerd worden nadat het testproces is afgerond.